piątek, 9 stycznia 2015

malowanie domek dla lalek elewacja

W trakcie świat udało sie także przeprowadzić proces malowania elewacji ...
Aura nie do końca sprzyjała pracom malarskim - szczególnie że malowanie sprejami w domu odpadało :) a prawdziwej malarni sie jeszcze nie dorobiłem - musiałem wyjść na zewnątrz
Proces przebiegał 2 etapowo najpierw dach potem ściany
Wyszło jak wyszło - zdjęć to ja sie nie nauczę robić - fakt że sprzęt jaki jest taki jest ...

oczywiście najpierw trzeba było nakleić dachówki - wyszło całkiem fajnie ;)


no i maskowanie malowanie maskowanie malowanie i....




2 komentarze:

  1. Mi się też robią takie meszki gdy maluję spray'em. Gdy malowałam plastikowe mebelki i nałożyłam drugą warstwę farby (wcześniejsza była sucha) najpierw mi je spęcherzyło, a jak farba wyschła to powstały takie wypukłe spękania i chcąc nie chcąc wyszedł mi efekt postarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. to dość normalne zachowanie przy 1 warstwie - ja to delikatnie szlifuje i nakładam kolejna wówczas powierzchnia jest gładka - podobnie jest w przypadku malowania drewna. Zgadzam się iż można w ten sposób wykonywać postarzenia i dodatkowe efekty przestrzenne

    OdpowiedzUsuń