poniedziałek, 29 lutego 2016

corsair heller 1/150

Zgodnie z zasadą wiecej zaczne to wreszcie ktoryś skoncze
rozpoczołem kolejny model ... :)
tym razem

corsair heller 1/150
in box łatwo znaleźć w sieci wiec nie bede sie tutaj popisywał, i od razu zacznę od warsztatu

Na pierwszy ogień poszedł pokład ktory niestety detalem nie poraża


postanowiłem wypróbować nowy produkt ktory sobie zakupiłem czyli



z jego pomocą postanowiłem odwzorować pokład



rozpocząłem także prace nad pokładem rufowym który był w jeszcze gorszym stanie :) najpierw wycięty szablon z kartonu a następnie doklejamy, listwy poszycia - z braku planów jest to absolutna inwencja twórcza na temat - raczej nie udana ale juz tak zostanie




dla porównania jak było jak jest :) 




przymiarka do kadłuba 


zbliżenie - nie jest idealnie liczyłem na więcej :) ale cóż kolejny będę robił troszke inaczej


rycina inspirująca

la diligente 1738


 mały update - nadbudówce dodałem deskowanie  na rufie pod rzeźbiłem deski 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz