poniedziałek, 6 lutego 2012

model volkswagen typ 82e tamiya 1/48

W związku z wyczerpującym emocjonalnie warsztatem nad 38t dla rozrywki postanowiłem zbudować model szybki i gwarantujący łatwo efekt. Wybór padł na szczytowy twór niemieckiej motoryzacji czyli osławionego volkswagena 82e.

Oczywiście jak to zwykle bywa z tego rodzaju konstrukcjami, informacji jak na lekarstwo ...
De facto przeszukiwanie internetu daje bardzo niewiele informacji na temat wojskowego wykorzystania pojazdu.

Idea jest taka aby stworzyć samochód należący do jednostki propagandowej, no i teraz 2 pytania / zagadki

1 jakie było oznaczenie jednostki propoagandowej na samochodach - znalazłem następujące zdjęcie


ale niestety nie potrafię potwierdzić prawdziwości tego oznaczenia może ktoś widział / wie ?? dzięki !!!!!

2 zdjęcie z pytaniem to



czy ktoś może mi pomoc rozszyfrować znak dywizji ? oczywiście ze go widziałem ale demencja starcza mnie doprowadza do szału !!! (hm... mam nadzieje ze to znak dywizji a nie ze się ośmieszę :))

pytanie dodatkowe czy ktoś może ma jakieś materiały na temat jednostek propagandowych armii niemieckiej - szczególnie dokumentacja zdjęciowa ! ?
dzieki i pzdr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz