niedziela, 7 grudnia 2014

Domek dla lalek łazienka kafelki

Nadszedł czas łazienki - postanowiłem iż kafle wykonam podobną metodą jak kuchenną podłogę

skladniki:
karto 1,5 mm
farby dowolne (spray bądz areograf)
modelina inna masa plastyczna
rysik
linijka, skalpel

przepis :)
mierzymy przestrzeń

wycinamy dokładnie elementy i z pomocą linijki i rysika wyznaczamy "fugi"

malujemy podkladem

malujemy różnymi kolorami u mnie akurat dwoma bo taki chce styl osiągnąć

kladziemy biały spray - farby sie rozmywają i nawet mocne kolory złagodnieją

ponieważ chciałem aby łazienka była lekko staroświecka z pomocą koralików i jakiegoś klipsa wytworzyłem sobie z masy plastycznej stępel którym postęplowałem kafle, a na końcu pędzelkiem dodałem żółte linie

następnie znowu biały spray i lakier bezbarwny - wodny


kolejny etap to washe ale to juz nastepny odcinek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz