środa, 17 grudnia 2014

domek dla lalek szafka łazienkowa i kran warsztat

ponieważ dostałem komentarz abym pokazał jak to jest zrobione - dzis kilka zdjęc z produkcji czyli warsztat

najpier bateria umywalkowa
Załozyłem iż musi być lekko rustykalna

z kawałka rurki miedzianej, drutu i dociętej plytki plastiku zrobiłem cos takiego



kurki to masa plastyczna rozwalkowana pocieta na równe kawalki złozona na sztorc, szpilka stanowi łącznik do baterii :)



ostatecznie wyszło tak



Szafka łazienkowa - jak już pisałem podstawe kupiłem na jakiejs wyprzedaży za 5 zl ale aby pasowała do mojego wnetrza musiałem ją troszke podrasować. Wykorzystałem do ceto celu fornir wiśni ( to te ciemne elementy na zdjęciach)



Umywalka natomiast to pudełko po ciastkach masa plastyczna i duuuuuuzo szpachli, tutaj już po podkladzie i szlifowaniu a przed malowaniem



próba generalna na sucho :)



2 komentarze:

  1. Cieszę się że trafiłam na Twojego bloga, prawdziwy majstersztyk i prawdziwa pasja :)
    Myślę że staniesz się inspiracją i mentorem dla wielu osób, masz naprawdę ciekawe pomysły, i masz wielką dbałość o realizm.
    Czasem próbuję urządzić jakies miniaturowe wnętrze..ale nie umywają się do Twoich. No i mamy odmienne style.
    Tu masz podgląd https://www.flickr.com/photos/81974816@N02/sets/72157631080471120/
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuje, ja tylko czasem coś sobie skleje :), ale to się nie umywa do tego co ty wyprawiasz z lalkami o wnętrzach cudnych nie wspomnę dziękuje i podziwiam
    pzdr

    OdpowiedzUsuń