niedziela, 10 kwietnia 2016

ship Corsair 1/150 konwersja artylerii,

myśląc nad olinowaniem i deskowaniem zabrałem sie za modyfikację artylerii.

Pudełkowe lawety wraz z lufami z oczywistych względów są dość mocno uproszczone, postanowiłem co nieco poprawić :)

a więc do dzieła, po przemyśleniu do konwersji naszej lawety posłużą nam profile plastikowe oraz zestaw northstar :) jutro mam dostać jeszcze przesyłkę od naszego czeskiego kolegi  - zobaczymy :)
W ramach poszukiwać z serii jak ma to wyglądać w 17 nr specjalnym MO znalazłem plany francuskiego "LE Coureur" a tam takowy model armaty - sprawa o tyle dla mnie ciekawa że ta jednostka podobnie jak Corsair posiadała 6ft armaty






a więc
odciąłem od lawety koła przeszlifowałem ją dość moco ze wszystkich stron aby ścienić profil oraz dodałem zarys desek



następnie dodałem osie, koła które powstały z wyweierconego okrągłego profilu


wzmocniłem konstrukcje lawety, dodałem przyrząd do celowania - muszę mu jeszcze rączkę na kocu zrobić ale juz oczy odpadły i moja laweta prezentuje się tak, nie wiem czemu na zdjęciu z groszówką nie złapało ostrości ale no nie chciało i koniec ;0




a cała armata w porównaniu z pierwowzorem tak 








2 komentarze: