czwartek, 16 kwietnia 2015

łazienka domek dla lalek final look

Witam w ostatnich tygodniach miałem chwilę aby przysiąść do zrobienia kabiny prysznicowej i do kończyć stolarkę w łazience i tym samym w środku zostały mi już do zrobienia światełka i w pełni przechodzę na prace zewnętrzne :)

najpierw zerknijmy przez okienko do łazienki :)


Po tem look ogólny


oczywiście możemy wejść pod prysznic


i na koniec zdjęcie które zaprezentowałem mojemu koledze jako zdjęcie naszej kwatery na narty i ... uwierzył :)



W ramach skandywizacji :) projektu ( kolorki zewnętrzne) położyłem pierwszą warstwę białego na moje dzwi ... oj bedzie jeszcze nad tym trochę pracy


2 komentarze:

  1. Faktycznie wygląda bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja widzę same niedociągnięcia, ciesze się ze ktoś to ogląda i się podoba
    dziękuje pzdr

    OdpowiedzUsuń