sobota, 11 kwietnia 2015

Santa Maria, Zviezda 1/350, warsztat, warkshop

Budowane z pudła, bez jakichkolwiek dodatków i szpachli, projekt testowy mający na celu przećwiczenie sposobów malowania takiego maleństwa, montażu olinowania i docelowo winietki z wodą



Jak zrobić żagle do modelu / how to make sails for model
ponizej próbny warsztat w kilku zdjęciach ... :)

jako że żagle dołączone do zestawu nie prezentują się najlepiej, postanowiłem dokonać modernizacji z pomocą chustki i rozcieńczonego wodą wikolu. Żagle dostarczone w zestawie staną sie dla mnie kopytem na którym odbije docelowe "szmaty"





 po namoczeniu i odbiciu faktór z pomocą pędzla i rozcieńczonego wodą wikolu, należy odczekać bądz wysuszyć suszarką - na "wiór" :) faktura staje sie sztywna i mamy zalążek naszego ożaglowania

do wycięcia należy użyć bardzo ostrego (nowego) skalpela




następnie przystępujey do oporządzania, tutaj użyłem drutu miedzianego 0,12



pomalowałem i pocieniowałem jasno piaskowym i pierwsza przymiarka 




i próby na sucho z całym planowanym ożaglowaniem 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz