środa, 12 października 2011

jak wychodzi nitowanie w modelu

najpierw przykleiłem i zaszpachlowałem płytę główna
potem pomierzyłem poczytałem poszukałem i wyszło mi 8 nitów z przodu etc uzbrojony w wiedzę chwyciłem za wiertło i podziurawiłem
Obrazek

potem powkładałem kuleczki
Obrazek

docisnąłem (jak dla mnie sam bristol to za mało - dociskam bristol + paznokieć :) -(oj ważne narzędzie w tej skali)
Obrazek

no i oto efekt w konfiguracji z docelowo ustawioną wierzą
Obrazek
Obrazek
na koniec miejsca z nitami pociągnąłem bezbarwnym - jakoś wszak wstępnie wkleić trzeba

sam nie wiem jeszcze jak ocenić efekt - niby fajnie wygląda aż za wyraźnie w porównaniu z całością, a ja nie za bardzo chcę zmieniać wszystkie nity :)

UWAGA przypominam się z pytaniem proszę o wsparcie
czy ktoś już robił na zamówienie elementy fototrawione i wie czym to się je - chce zrobić błotniki z wypukłym ryflowaniem ?

Zgłoś post

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz