środa, 12 października 2011

model Kettenkraftrad 1/48 monte cassino

Witam z przyjemnością czytam i przeglądam aż w końcu postanowiłem także się przedstawić
A wiec po 10 letniej przerwie (jak wiele tych historii już tu przeczytałem J) zacząłem na nowo zabawę.
Czasu mało ale za to możliwości finansowe o niebo leprze tak wiec fascynacja nową chemią w pełni J

Kiedyś robiłem pancerkę z II WW w skali 1/35 obecnie ha obecnie zafascynowany 48 ruszyłem z pełną werwą w nowy świat

Nie będę opisywał rynku bo to ani czas i ani miejsce – ale zrobiłem bardzo szeroki research i choć w Polsce cienko to na świecie skala rozwija się prężnie (zainteresowanych proszę na prv to dam linki etc )

No ale do rzeczy poniżej recenzja i budowa małego pancerniaka czyli
Kettenkraftrad Sd.Kfz.2 – prod Tamiya; robię jednocześnie jeszcze Universal carriera ale Ketten przybrał już formę minimalnie prezentacyjną J i od niego zaczynam.

Zestaw bardzo przyjemny i nieźle dopasowany wzbogaciłem go o blaszki, poniżej link do kilku zdjęć z budowy


https://picasaweb.google.com/106691001364955926469/Ketten#

jakos zapomniałem jak to sie wstwia w tresc :)

Czekając na natchnienie co do brudzenia błotem etc zabrałem się za planowanie dioramki

Zakładam 2 figurki + trochę szpeju różnej maści :) a całość w scenerii Monte Cassino nawet juz kawałek budynku wydziergałem z gipsu :) - zdjęcia zrobię i dołączę

Czekam na wszelkie opinie, komentarze bądź uwagi, słowa szczerej i konstruktywnej krytyki mile widziane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz