środa, 12 października 2011

Nina konstrukcja

Nie ukrywam iż w świecie okrętów jestem nowy do tej pory bron pancerna i figurki oj dużo figurek ... :)

Ale naszło mnie po długiej modelarskiej przerwie by powrócić do świata redukcji ...

Udało mi się zakupić model Zvezdy Nina 1/100 nie duża jednoska w sam raz na sprawdzenie umiejętności przypomnienie sobie etc zdjecia podam wieczorem
Ale nie może być jednka tak pieknie ... zacząłem poszukiwania dokumentacji no i sie zaczeło :)

a wiec prosze o porade i ustosunkowanie sie do nastepujacych tematów - pomocy bo sie pogubilem

1 model to karaka 2 masztowa z ożaglowaniem łacinskim
2 dokumentacja do ktorej dotarle mowi iż faktycznie Nina wystartowała z ożaglowaniem łacinskim ale juz na karaibach została przebudowana i otrzymala reje ?
3 maszty tu sie dopiero zaczyna :) bowiem mamy 3 wersje: 2, 3, 4 maszty w konfiguracji od tylu: łacinski, reja; 2x łacinskie reja, 2x łacinski 2x reja .... ??

kasztel tylni - ponownie rozbieznosc ponizej 2 zdjecia obrazujace inna konstrukcje rufowego kasztelu / nadbudowki ...
i tak tutaj mamy nadbudówkę z "przerwa"
http://www.pbmm.org/Album.htm

a tutaj bez ...
http://papermodels.22web.net/?cat=8&paged=9

a wiec abstrahując od pomniejszych problemowy jak np uzbrojenie model zawiera 4 działka (wczesne falkonety...) czy istnienie drabinek sznurowych na masztach, proszę o wsparcie podstawowe czyli która wersje budować

ja zaczynam się skłaniać do konceptu 3 masztów 1 rejowy 2 kolejne łacińskie, no ale no wlasnie ale :)

dodatkowo przejrzałem juz forum dot niny :) tam problem uzbojenia sie takze pojawił ale temat masztów chyba nie był poruszany pzdr serdecznie wszystkich i dziekuje za wszelkie informacje i pomysly

Zgłoś post

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz