środa, 21 grudnia 2011

panzerkampfwagen 38(t) 1/48 dolna płyta pancerna

no dobrze jakoś mi dobrze idzie wiec dziś nowe foty

zacząłem zamykać tą moją puszkę :) tak wiec na 1 ogień poszła podłoga, biorę ta z mardera tylko musiałem ją znacząco przeszlifować z 1,5mm zejść tak do 0,2, co by porządnie pasowała do całości.



jak już przeszlifowałem i zacząłem to wszystko dopasowywać to się okazało ze mamy inne wymiary jedyną radą było przecięcie płyty na pół wzdłuż linii płyt pancernych i jakoś to będę sztukować


a chodziło o to aby krawędzie z przodu i z tyłu były jednak połączone choć jak widać na zdjęciach, szlifowania i szpachlowania będzie co nie miara nie mówiąc już o płytach pod haki przód tył ...



ale generalnie prace określam pozytywnie plan się powiódł, będzie ładna podłoga

ale moje hasło brzmi "szpachla szpachla i jeszcze raz szpachla :)

1 komentarz: